0542097572

אופניים חשמליים ביגפוט להרפתקנים

אופניים חשמליים ביגפוט יכולים להתאים להרפתקנים מביננו. זאת כי אופני ביגפוט מוגדרים כFat Bikes, אנחנו יודעים, ביטוי משונה. משמעותו היא זו המתארת אופניים עם למיגים גדולים המאפשרים שיווק משקל ושליטה מועצמת בזמן הנסיעה. כך שההרפתקנים מביננו יכולים לחוש אופניים גדולים ויציבים יחסית המאפשרים מידה גבוהה של ביצועים טכניים בנסיעת שטח הרפתקנית או יומיומית (עם סטייל) ברחבי העיר.

מה הסיפור של אופניים חשמליים ביגפוט?

אופניים חשמליים ביגפוט ילכו לכל מקום שאופניים רגילים יכולים ללכת. הם יכולים לנסוע בשלג, במרחבים סלעיים וחוליים (כמו על קו החוף), במרחבים בוציים ובנתיבי יערות. אולי זו הסיבה שכינו אותם ביגפוט, על שם הישות המיתולוגית שלפי אגדות מסוימות שרדה במרחבים שלגיים בכוחות עצמה.

מה לגבי אלמנט הכיפיות באופניים חשמליים גדולים?

אנחנו יודעים, זו צורה קצת מתוחכמת פשוט לטעון שאופניי ביגפוט הן פשוט כיפיות. יש שיגידו שמי שבאמת אוהב אופניים חשמליים ביגפוט, יטען שכל מי שירכב פעם אחת, כניסיון, על האופניים הללו, יחזור עם חיוך על פניו. אותם אנשים יגידו שמדובר באותה חוויה מקורית של רכיבה על אופניים, כפי שהיה להם כשהם למדו לרכב לראשונה על אופניים "רגילים". ניתן לרכב על אופניים חשמליים ביגפוט לאט או מהר, בין אם להאיץ אל מעבר לפינה ובין אם לטייל במרחבי השכונה. אותם אנשים יגידו שאופניים "שמנות", מחזירות את הכיף לנסיעה.

האם נוח לרכב על אופניים חשמליים גדולים?

אוהדי אופניים חשמליים ביגפוט מעריכים את האופניים לא רק עקב הכיפיות שהם מאפשרים, אלא גם בעקבות רמת הנוחות המאפשרת בקטגוריית ה-fat bikes. מדובר באופניים שנחשבות נוחות. הצמיגים עצמם מתפקדים כבולמי זעזועים. האופניים עצמן יכולות להגיע עם יכולות תמרון של מכוניות ספורט. הצמיגים הגדולים סופגים את הרטטים בזמן הנסיעה כך שיש פשוט פחות מתח על הידיים המחזיקות בכידון ו/או על הגב התחתון, בין שאר פיצ'רים מעניינים התורמים לחוויית הנסיעה. יש עוד רבות שנוכל לציין אודות קטגוריה זו של אופניים (fat bikes), אך נסתפק ונאמר שהם יכולים להיות מאוד כיפיים, נוחים ומפתיעים.

אולי יעניין אותך גם