0542097572

אופניים חשמליים – מה אמרו עליהם חכמים

יש המון תשבחות והילולים לכל מי שהשכיל להיות מבעוד מועד הבעלים של אופניים חשמליים. חלק מהם קשורים לפן הנפשי, וחלק מהם קשורים לפן הפיסי. כך או כך, ביכולתם של האופניים החשמליים לשפר את איכות החיים שלכם לבלי היכר, וכדאי שתבינו בדיוק למה. מאוד כדאי לכם להקפיד על קריאה מושכלת של המאמר הזה, ועל הדרך תוכלו ממש להבין הכול אודות אופניים חשמליים – ומה בדיוק אמרו עליהם חכמים?

האם באמצעות אופניים חשמליים תוכלו לעמוד בקצב של הפרטנרים שלכם?

לא קיים עוררין על כך, כי באמצעות אופניים חשמליים תוכלו לעמוד בקצב הרכיבה המהיר למדי של הפרטנרים שלכם, מה שבהכרח הופך את הרכיב בקבוצה להרבה יותר מהנה, וזאת משום שרוכבים שלא ניחנו בכושר מזהיר אינם ירגישו שהם תומכים או נגררים אחרי החזקים. הדבר מקבל משנה תוקף אף לרכיבה משפחתית, אשר בה היכולות עשויות להיות בקשת רחבה. מעבר לכך, יש פה סוג של פעילות גופנית חברתית, משמע – הנכם עשויים לדבר עם החברים שלכם במשך הרכיבה על האופניים החשמליים. ולמי שסובל מכל מיני מוגבלויות, זאת דרך פשוט נפלאה לצאת ולהתאמן עם פחות תסכול או ייאוש ופחות מאמצים כבירים.

האם על ידי אופניים חשמליים תרכבו יותר מהר?

ברור מאליו, כי אופניים חשמליים מאפשרים לכם לרכב הרבה יותר מהר, בלי כל קשר לרמת הכושר שלכם, הדבר נובע מהאצה יותר מהירה, ואף מטיפוס יותר מהיר על הגבות. המנוע שלהם יפסיק לפעול עם ההגעה לרכיבה של יותר מחמישה עשר וחצי או מעשרים וחמישה קילומטר לשעה.

האם הרכיבה על אופניים חשמליים תיקח אתכם רחוק יותר מאשר הרכיבה על אופניים מסורתיות?

מביני עניין מצהירים בריש גלי, כי רוכבי אופניים חשמליים עשו נסיעות יותר ארוכות מאשר רוכבי אופניים מסורתיים, ובשל כך, הראשונים זכו ליהנות ממידת כושר זהה מאוד לרוכבי אופניים שמונעים על ידי דיווש. בעוד הטווח שונה בין כל מיני סוגי האופניים החשמליים, עדיין תיהנו מההיתכנות להתקין עוד בטרייה, על מנת ליהנות מאורך חיים רב יותר, מה שיאפשר לכם לרכב למקומות הרבה יותר רחוקים, כאשר הסיוע יתמוך בכם בעלייה ובטיפוס למקומות שסביר להניח כי לא הייתם משכילים להגיע אליהם בקונסטלציה אחרת.

האם רכיבה על אופניים חשמליים תגרום לכם להזיע פחות?

בלי צל של ספק, רכיבה על אופניים חשמליים תגרום לכם להזיע הרבה פחות, אם בכלל, מה שהופך את הרכיבה עליה להרבה יותר פרקטית לעבודה בבגדים הקונבנציונליים שלכם. תוכלו להישאר נינוחים וכן קרירים במשך כל זמן הרכיבה שלכם, וזאת משום שרמת המאמצים שתשקיעו תהיה מאוד נמוכה, בשל התפקיד של המנוע. במידה ואתם יוצאים לרכיבה יומית, משמע שתגיע למקום העבודה שממש לא יהיה לכם חם.

האם אופניים חשמליים פחות מעמיסים על הלב?

באופן גורף אפשר להגיד, כי רכיבה על אופניים חשמליים פחות מעמיסה על הלב שלכם, לעומת רכיבה על אופניים קונבנציונליים. המנוע בהחלט יסייע לכם בתמיכה של כל מאמצים קשים למדי, אך עדיין תיהנו מקבלה של אימון אירובי כתוצאה מרכיבה עליהם.

האם אופניים חשמליים פחות מעמיסים על השרירים?

סיוע נוסף משמעו פחות עומס על גבי המפרקים או השרירים שלכם, בפרט משום שהמנוע יספק בשבילכם את מקסימום התמיכה ברכיבה על אופניים חשמליים על גבעות ומהמורות, כשנדרש הרבה יותר מאמצים להשקיע, פירוש הדבר שאתם תדרשו הרבה פחות זמן התאוששות ותהיו מוכנים ומזומנים לעוד רכיבה. הדבר מאוד אפקטיבי במידה והנכם מתחילים לרכב על האופניים החשמליים ושמא עדיין לא פיתחתם את השרירים שלכם כראוי, שנדרשים לשם הנעה שוטפת עליהם.

אולי יעניין אותך גם