0542097572

הפוטנציאל האדיר שיש ברכיבה על אופניים חשמליות

מרבית כלי הרכב ניכרים על ידי השפעה סביבתית מסיבית, מתהליך הייצור שלהם ועד פליטה של גזי חממה, כאשר כולם כבר יודעים שנהיגה ברכב פרטי מסבה לנזק רב לשינויי האקלים. כאשר המון נהגים החליטו לעבור למכוניות חשמליות או למכוניות היברידיות, רבים וטובים אחרים החליטו לעבור לרכב על אופניים חשמליות, ולו בשל הרצון להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.
על פי דיווחים מהימנים ביותר, כלי רכב ממוצעים פולטים בסביבות ארבעה וחצי טון של פחמן דו חמצני באופן גורף, כאשר לשם הבנה מרבית יותר, נבהיר בזאת כי כלי רכב ממוצע פולט קצת יותר מארבע מאות גרמים של 2CO, שזה שווה ערך לטעינה של ארבעים ותשעה טלפונים ניידים.
אנו ממש מבקשים ממכם לקרוא בעיון רב למן תחילת המאמר הנ"ל ועד לסופו, וכך תגלו הכול אודות – הפוטנציאל האדיר שיש ברכיבה על אופניים חשמליות…

האם אתם יודעים מה הן בכלל אופניים חשמליות?

שלא כמו רכיבה על אופניים רגילים, רכיבה על גבי אופניים חשמליות מתהדרת בבטרייה נטענת. בשל התמיכה שמופעלת באמצעות הבטרייה, הרבה יותר קל לדווש, ואף ניתן להגיע ליעד האמור באופן יותר אפקטיבי או מהיר, מה שהופך בהכרח את האופניים החשמליות להיתכנות פשוט נהדרת, שמחליפה את הנהיגה בכלי רכב מסורתי.
למי שלא יודע עד כמה מהר האופניים החשמליות מסוגלות לנוע, נקדים להגיד, כי מרבית נעזרים בחשמל בזמן הדיווש עד לעשרים קילומטרים לשעה.
באפשרותכם אף לרכב על האופניים החשמליות בתור אופניים מסורתיים, או לעשות רק שימוש בכוח, בהתאם לצרכים שלכם, ולהסתייע באמצעי החשמלי רק כאשר אתם צריכים לצאת למסע ארוך למדי או לעבור גבעה תלולה מאוד.

האם אופניים חשמליות טובות לבריאות שלכם?

במידה והנכם תרים אחרי הדרכים להישאר אקטיביים, כי אז אופניים חשמליות לגמרי עשויים לסייע לכם.
עלייה בפעילות גופנית כתוצאה מרכיבה על האופניים החשמליות בהחלט טובה לבריאות שלכם, בעודה מסוגלת להפחית את הסיכונים לסבול ממחלת הסוכרת מסוג שתיים, להשמין, לסבול מיתר לחץ דם או מבעיות מכלי דם ומהלב, כמו כן, הוכח מחקרית שרכיבה על האופניים החשמליים יכולה לשפר דיכאונות או חרדות.
על פי שפע של מחקרים שנערכו בתחום, נמצא כי רכיבה על האופניים החשמליים במשך רק ארבעים דקות, במשך שלוש פעמים בשבוע, באופן קבוע יכולה להפחית את השומנים בגוף, לשפר את בריאות כלי הדם ואת הבריאות הלבבית, והן לשפר את היכולות האירוביות שלכם.
לכן, ברור מאליו כי אופניים כאלו ובעיקר אופניים חשמליים בתל אביב, מהווים אופציה פשוט מעולה בשביל בני אדם שסובלים ממוגבלויות כאלו ואחרות, או מכל מיני בעיות בריאותיות, מה שבהכרח הופך את התחבורה ואת הניידות להרבה יותר קלים או נגישים.

האם אופניים חשמליות נחשבות לירוקות?

שלא כמו נהיגה על רכב רגיל, רכיבה על אופניים חשמליות נחשבת לירוקה, וכן מפחיתה את פליטת החמצן שכה לא רצויה. בהתאם לערב רב של מחקרים שנעשו בהקשר זה, נמצא כי האופניים החשמליות מייצרות הרבה פחות פליטת פחמן מרכב סטנדרטי, וכן הרבה יותר טובות לכדור הארץ, גם לעומת כלי רכב חשמליים.
עוד מצאו החוקרים, כי האופניים החשמליות מייצרות שניים וחצי עד חמישה גרמים של פחמן דו חמצני לעומת רכב חשמלי במאה וחמישים גרמים. מחקרים נוספים מעידים, כי האופניים החשמליות בעלי היכולת להפחית באופן ניכר את הפליטה של ה- 2CO של רכבים. מרבית הרכבות, הרכבים או האוטובוסים בעלי נטייה לפלוט כמות ענקית של גזי חממה, כאשר הם לא חשמליים, בעוד הרגלי התחבורה שלכם עשויים להסב אף לאיכות מים או אוויר ירודה.
במידה וחשוב לכם למצוא כל מיני דרכים של פעולה כנגד שינוי האקלים, והן הקטנה של טביעת הרגל הפחמנית, כדאי שתעברו לרכיבה על האופניים החשמליות, ותעזבו בשקט את הנהיגה ברכב סטנדרטי.

אולי יעניין אותך גם