0542097572

כל מה שנשגב מבינתכם על תיקון אופניים חשמליים

הרבה בני אדם בוחרים בנתיב כיום של רכישת אופניים חשמליים, מתוך הרצון ליהנות באמת מכל הטוב שהם מציעים, בין אם זה רכיבה עליהם בשעות הפנאי, ובין אם זה רכיבה עליהם לחנות או למקום העבודה. בדיוק כמו אופניים רגילות, כאשר מדברים על תחזוקה או על תיקון אופניים חשמליים, הקפדה עליהם תהפוך את האופניים החשמליים שלכם להרבה יותר ידידותיים למשתמשים וכן ליותר בטוחים לרכיבה, או לחלופין תגרום לרכיבים שבהם לשרוד לטווח הארוך.
אנו בטוחים שהזמן שלכם מאוד יקר ממכם, ולא היינו רוצים בשום צורה ואופן לגזול אותו ממכם. יחד עם זאת, במידה ותקפידו על קריאה רציפה, תוכלו לגלות – כל מה שנשגב מבינתכם על תיקון אופניים חשמליים

מה כלול במסגרת תיקון אופניים חשמליים מבחינת הסוללה?

באופן גורף ניתן לומר, כי אופניים חשמליים נחשבים כחזקים למדי, ולא ממש צריך להשקיע בהם יותר מדי בתחזוקה או לחלופין בהיבט של תיקון אופניים חשמליים, בהשוואה לאופניים מסורתיים. הזמן שתשקיעו בכך קשור באופן מובהק לכל מיני היבטים מכאניים שהינם אותו הדבר כמו בכל אופניים סטנדרטיות, אבל קיימים מספר היבטים אחרים שטוב תעשו באם תהיו מודעים לקיום שלהם. אחד ההבדלים הניכרים בא לידי ביטוי בסוללות.
חרף העובדה שלאורה אופניים חשמליים מצוידים במנוע, שנחשב עדיין למכני ביסודו, לכל דבר ועניין, הוא זהה דיו לכל שאר סוגי האופניים.
מאידך, סוללות יחייבו אתכם בדרישות אחרות לגמרי. מה שחשוב הוא, למשל, לשמור על הסוללה שתהיה מותאמת לטמפרטורות של הסביבה.
במידה והן קרות או חמות מדי, ההשפעה שלהן תהיה שלילית, שמירה שלהן במקום המשכן הקבוע שלכם, בהכרח תאריך את אורך חיי הסוללה. כאשר דנים אודות האחסון של הסוללות, לכל פרק זמן נתון, יש לוודא שהן אינן ריקות, ובמקביל ממש לא להשאיר אותן בטעינה במהלך כמה ימים או כמה שעות.

האם תיקון אופניים חשמליים כולל בדיקת מתח החישורים?

אופניים חשמליים שמונעים על ידי סגנון של מנוע רכזת עשויים אף להציג כל מיני תרחישים בעייתיים בכיוון של החישורים, שאינם אופייניים לאופניים מסורתיים, וזאת בעקבות הסבת של מתח מכוח המנוע. על מנוע הרכזת, ובפרט האחורי, תיווכחו בעצמכם שאחרי כמה שנות שבירה של החישורים הוא יהפוך לתופעה נפוצה של חוסר תפקוד.
בעת ביצוע שירותי תיקון אופניים חשמליים, יבחנו את המתח של החישורים ויתאימו את הטיפול המתאים, כדי למגר תופעה זאת.

האם תיקון אופניים חשמליים צריך להתרכז בניקיון תכופות?

למרות שאתם מאמינים כי יצרו את האופניים החשמליים מכורח היותם חזקים, הם עדיין פגיעים לשטיפת לחץ, בדיוק כשם כל אופניים רגילים, ולכן יש לבצע תיקון אופניים חשמליים בצורה הכי עדינה שאפשר. יש לנקוט במשנה זהירות ברמה של ניקיון שלהם, בדיוק כפי שהייתם מתנהגים עם כל זוג אופניים סטנדרטיים.
ההיבט הכי עיקרי וניכר הוא חוסר הזהירות הפושע של ניקיון האופניים החשמליים, תוך כדי שימוש במכונות שטיפה בלחץ עליהם.
ישנם בני אדם שהולכים רחוק מדי ומציפים את האופניים החשמליים באגמים או בנהרות תעלות, על מנת לנקות את האופניים החשמליים שלהם, מה שבאופן מובהק יש להימנע לגמרי. בעת פנייה לחנות אופניים לשם תיקון האופניים החשמליים, ייבדקו המיסבים, השמן והגריז יוחלפו, ותוודא תקינותם.

איך צריך להתייחס לתיקון אופניים חשמליים מבחינת השרשרת?

אופניים חשמליים שיש להם מנוע בינוני, מפעילים באופן טבעי הרבה יותר כוח על השרשרת, הווה אומר – רכיבה של פחות קילומטרים בטרם נדרש להחליף אותה. אך בהתנהגות זהירה, יש להתייחס לשרשרת בדיוק כמו לכל אופניים רגילים. ההתייחסות אל תיקון אופניים חשמליים, מבחינת השרשרת, הוא שיש לנקות אותה יחד עם מסיר שומנים, שיהפוך את פעולת הניקיון להרבה יותר ידידותית למשתמש.
רק אל תשכחו לוודא כי הנוזל השומני לא יחדור למשטחי הבלימה של האופניים החשמליים. במידה וזה קורה, יש לנקות את האופניים החשמליים על ידי חומר לניקיון בלמים ייעודי, או חומר שיש בו נוכחות ערה של אלכוהול.

אולי יעניין אותך גם