0542097572

כמה רעש מייצרות אופניים חשמליות

אין דבר יותר מהנה מאשר לחוות את זריקת האדרנלין בעיצומה, להכיר את היעד היטב, להמריץ את קצב פעולת הלב, לחקור כל פינה ושעל בדרך, ואף לעצור במקומות שמעולם לא הייתם עוצרים בהם אילו הייתם נוהגים בכלי רכב רגלים. אופניים חשמליות לוקחות את הכול צעד אחד קדימה, מה שהופך את כל מהמורות הדרך או את העליות התלולות לפחות בעייתיות, ולהרבה יותר מרגשות מאשר ההיתכנות לרכב על אופניים רגילים. מוטב כי תקראו את המאמר שלפניכם למן התחלתו ועד לתומו, וכך תוכלו לגלות בעצם – כמה רעש מייצרות אופניים חשמליות?

האם אופניים חשמליות מרעישות מדי?

יודעי דבר מדווחים, כי אופניים חשמליות ממש לא מרעישות, ומדובר אודות דרך מאוד שקטה להתניידות, אשר מאפשרת לכם ליהנות מהסביבה שלכם ולהירגע. לרוב כאשר מאיצים שומעים מעין זמזום חלש, או כאשר רוכבים לעבר הגבעה, ביתר הזמן, האופניים החשמליות מייצרות מעט מאוד רעשים.

האם קל לאחסן על אופניים חשמליות?

במידה ומקום פנוי לא ממש נמצא באופן סביר אצלכם, יש באפשרותכם להשיג אופניים חשמליות מתקפלות לכדי מוצר ממש קטן, שאותו אפשר לאחסן בכל ארון ממוצע, או אף מתחת למדרגות הבית שלכם. אף במידה והאופניים החשמליות אינן מתקפלות, עדיין מאוד קל למצוא להם מקום לשם אחסון, בהשוואה לכלי רכב רגיל, במידה ואתם מתגוררים באזור שאין בו חנייה בשולי הרחוב שלכם. מרבית האופניים החשמליות יותר כבדות משאר האופניים, שממש מומלץ להביא בחשבון נשיאה שלהן במעלה כל המדרגות של הבית שלכם.

איך בדיוק אופניים חשמליות פועלות?

לשם בהירות, נבהיר בזאת כי כאשר עסקינן אודות אופניים חשמליות, אין הכוונה לקיום של טוסטוס או של אופנוע חשמלי, כי אם בסוג מסוים של אופניים שצריך לדווש על מנת להפעיל את המנוע המשולב החשמלי, אשר הו פשוט משמשות בשביל לעזור לכוח הדיווש של הרוכבים, ואף לתת להם מעין עוד דחיפה כאשר נדרש. האופניים החשמליות מאפשרות לבני האדם, בלי כל קשר לרמת הכושר שלהם, לרכב ביחד ולהתמודד עם מסלולים שפעם נחשבו ליותר מדי קשים, כגון – לקחת מרחק רכיבה יותר ארוך, או לדווש במעלה השיפוע התלול, מה שבהחלט לא יתיש אתכם באמצע הרכיבה עם האקסטרה דחיפה הזאת. כאשר רוכבים על האופניים החשמליות, התצוגה שבהן תראה לכם מה מהירות הרכיבה שלכם, ואיזה מרחק כבר עברתם. על פי סוג הדגם של האופניים החשמליות, הן עשויות לספק עד לכדי שמונים קילומטר של עזרה בדיווש, לפני הצורך בטעינה, מה שיחייב אתכם להטעין את הבטרייה, לחבר אותה לאופניים החשמליות, להפעיל את הכוח וכן להתאים את רמת העזרה של הדיווש לשם חיזוק הרכיבה שלכם.

האם אופניים חשמליות ידידות לסביבה?

אכן, אפשר לומר בפה מלא, כי אופניים חשמליות ידידותיות מאוד לסביבה. באותו הכיוון של טיול באופניים רגילים, ניתן ליהנות ממעלות סביבתיות באמצעות החלפת הטיול מבוסס הרכב בטיול עם האופניים החשמליות. משום שהאופניים החשמליות פועלות באמצעות בטרייה נטענת, ולא שורפות דלק, הן לא משחררות גזים רעילים לאטמוספירה.
האם זה קשה מדי לרכב על אופניים חשמליות?
בעוד אופניים חשמליות מצוינות לכל מיני חברים טובים או לקרובי משפחה, הן מאופיינות בכל מיני יכולות של סיבולת ושל רמות כוח. עם עוד קצת כוח, שטח גס כבר לא יהיה בעיה, ושום רוח נגדית ומבהילה אינה תאט את הרכיבה שלכם. הווה אומר, הן יהפכו את טיול האופניים שלכם לאפשרי וליותר מושך. בעוד לא כל האנשים ניחנו בכוח או בסיבולת של כמה ימים לרכיבה על האופניים, ברם, המון בריות רוצות לחוות את הנופים ואת המראות שבשטח במשך טיול אופניים, וכל מי שסובל מבעיות בגב או כאבי מפרקים, החיזוק שמאפיין את האופניים החשמליות שבא מהמנוע עוזר בדיווש וכן מפחית את העומס.

אולי יעניין אותך גם