0542097572

כיצד משמרים הכי נכון סוללה לאופניים חשמליים

יש כאלו שמפתחים פחדים כאלו ואחרים מפני רכיבה ארוכה או מהירה מדי על גבי אופניים רגילות, באופן מובן מאליו, ולאלו מבינכם שמזדהים עם הנכתב כאן, טוב תעשו אם תתוודעו אל האופניים החשמליים.
לכל סוגי האופניים החשמליים, באופן מובהק, מוצמד מנוע של סיוע דוושה, אשר פועל באמצעות סוללה לאופניים חשמליים נטענת ומשולבת במסגרת.
המון בני אדם מרימים כעת את הגבה ושואלים בינם לבין עצמם – כמה זמן יכולה להחזיק סוללה של אופניים חשמליים בטעינה בודדת, והמענה לכך אינו פשוט, כי הדבר תלוי בכמה משתנים.
קיימים המון משתנים אשר עשויים להשפיע על היכולת של סוללת האופניים החשמליים להחזיק מעמד, ואם תעשו לעצמכם טובה גדולה, ותקראו את תחילת דברינו ועד לתומם, תצליחו להבין אותם, ותוכלו להעריך נכונה כמה קילומטרים עומדים לפניכם בטרם תצטרכו להטעין שוב את הסוללה, וכן תוכלו לקרוא ברוב קשב את התשובה הישירה לשאלה – כיצד משמרים הכי נכון סוללה לאופניים חשמליים?

מה מומלץ לדעת על סוללה לאופניים חשמליים?

האופניים החשמליים כיום בנויים מתוך אחד משלושה סוגי סוללה לאופניים חשמליים, אשר מפעילים את המנוע, לרבות סוללת גיבוי קטנה, כאשר כל אלו נטענות ומתנתקות בהכרח מהמסגרת, כשאפשר לחבר אותן בתוך האופניים החשמליים, או לחלופין מחוץ להם, על פי מידת הנגישות לשקע הייעודי.
את החוזק של הסוללות לאופניים חשמליים נוטים למדוד על פי שעה לוואט, שזאת יחידה אחרת לגמרי מוואט סטנדרטי, שבו עושים שימוש המון רוכבי אופניים חשמליים, על מנת למדוד את תפוקת הכוח של הסוללה בכל זמן נתון בעת הרכיבה על האופניים החשמליים.
אך באופן כללי, ככל ששעת הוואט של הסוללה של האופניים החשמליים יותר גבוהה, באופן ישיר היא מסוגלת להחזיק הרבה יותר כוח.
ניתן להשיג כיום סוללה של אופניים חשמליים עם קיבולת רבה יותר, שנחשבת למושלמת בשביל רכיבות יותר אינטנסיביות או ארוכות, שבהן תעשו שימוש בכמות משמעותית של עזרה בדוושות, או שבדרך תיתקלו במשטחים שאינם סלולים, עם המון נוכחות של חצץ, או בוץ, וכיוצא בזאת.
הסוללה של האופניים החשמליים הכי דקה ואף הכי אפקטיבית משולבת בצורה ישירה במסגרת האופניים החשמליים לנראות והן לתחושה נקיים יותר. יש אותה בשלוש רמות, וניתן להטעין בשמונים אחוזים תוך פחות משלוש שעות.
אפשרי גם למצוא כיום סוללה לאופניים חשמליים עם נפח של חמש מאות וואט, שמתהדרת בפרופיל הכי מלוטש, שנועד לשלב את האופניים החשמליים ביחד עם צי של אופני כביש שאינם בכלל חשמליים, או סוללה לאופניים חשמליים עם מעטפת אלומיניום, על מנת לתמוך במניעה של יותר מדי התחממות, שיעילותה נמדדת אף בהארכה של אורך חיי הסוללה, ואף לשם הבטיחות המרבית.

למה ממש תהיו חייבים סוללה לאופניים חשמליים גיבוי?

במידה והנכם מתכוונים לצאת למסע ארוך בפרט, יתכן שתצטרכו חיי סוללה לאופניים חשמליים נוספים בטרם תגיעו למקום שבו אפשר להטעין את הסוללה שוב, ועל כן מומלץ לבחור בסוללת גיבוי לאופניים חשמליים בת מאתיים וחמישים וואט, וזאת משום שאפשר להרכיב אותה הישר לחלק התחתון של האופניים החשמליים, והיא זעירה וקלת משקל, מה שיגרום לכם לגמוע עוד כמה קילומטרים ברכיבה.
סוללות שכאלו נטענות באופן מהיר יחסית, ומציגות הישג מרשים של עד כשמונים אחוזים קיבולת תוך כדי רק שעתיים, באופן הזה שאפשר להחליף את הסוללה הראשית של האופניים החשמליים ואת הסוללה המדוברת ביום אחד.

מתי נדרשים חיי סוללה לאופניים חשמליים חזקים?

אל לכם לבחור בסוללה לאופניים חשמליים עם טענות גבוהות שגורמים לחשוד בכשרותן, וכן למספר מחזורי טעינה שהיא תחזיק מעמד, שמא סוללה לאופניים חשמליים שהוגדרה קרוב למגבלות טעינה מופרכות למדי עשויות לגרום לכשל בטרם עת.

אולי יעניין אותך גם