0542097572

מה הדרך הכי נכונה למצוא בטרייה לאופניים חשמליות איכותית

בניגוד לכלי רכב מונעים בנזין או סולר, או לעומת אופניים מסורתיים, קולנועית, סקייטבורד, וכל סוגי הרכבים האחרים, האופניים החשמליים מציעים לכם עולם ומלואו.
לא צריך להיות גאונים גדולים כדי לבחור את סוג האופניים החשמליים הכי טובים בשוק, אבל צריך להבין קצת יותר עליהם, כמו גם על בטרייה לאופניים חשמליות.
מתוך המקום הכי טהור של לנסות לעזור לכם, ההמלצה הגורפת שלנו שתקראו ברצף את המאמר הזה, למן ראשיתו ועד לתומו, וכך תוכלו לחדד את התובנה, בין השאר, של – מה הדרך הכי נכונה למצוא בטרייה לאופניים חשמליות איכותית?

איזה סוגי בטרייה לאופניים חשמליות יש כיום?

מביני עניין תמימי דעים, כי באופניים חשמליים הכי עדכניים או הכי חדישים יש להוסיף את הסוג של בטרייה לאופניים חשמליות ליתיום יון, בעוד שלאופניים חשמליות מיד שניה יכולה להיות התאמה שונה לגמרי. האופניים החשמליות היותר "עתיקות" עשו שימוש בבטרייה מסוג של עופרת כבדה ביותר, ולאחריה הגיע הסוג של ניקל מתכת ושל ניקל קדמיום, ששני הסוגי הללו היו יותר קלים, ולמרות זאת ניכרו ביכולתם לשמור על כמות שימושית של קיבולת לרכיבה מאוד קצרה, שהם יותר מתאימים למי שמחפש אופניים חשמליות ממש זולים משומשים. ברם, חרף ההוצאות הכספיות המרובות יותר, בטרייה ליתיום יון לאופניים חשמליות נחשבות כאיכות מצוינת, ועם קיבולת מרשימה, שבדרך כלל נחשבת להיתכנות הכי מעשית, מה שיספק לכם בהכרח אריכות ימים של הבטרייה, טווח מתאים וערב רב של מהימנות. יתכן שתיתקלו בביקורות או בחוות דעות בכל מיני וריאציות על בטרייה לאופניים החשמליות מסוג הליתיום יון שמעורבים בה מנגן או קובלט, וכיוצא בזה, אך הסירו כל דאגה מעל לבכם, המומחים לדבר ממש לא תמימי דעים איזו וריאציה הכי מועדפת, ועל כן נכון לעכשיו יותר חשוב להצטייד בסוללה לאופניים חשמליות מהסוג של ליתיום יון שמאוד איכותית, בלי כל קשר לכימיה שהיא מכילה, כאשר הלכה למעשה המשמעות של זה בטרייה לאופניים חשמליות עם תאים אשר הינם המרכיבים האישיים שבה, מיצרנים עם מוניטין נרחב.

מה הם מצבי ההרכבה של בטרייה לאופניים חשמליות?

קיימים שלושה מצבי הרכבה של בטרייה לאופניים חשמליות הכי שכיחים – האחד, משולב לגמרי במסגרת; השני, מתלה אחורי; ואילו השלישי, על הצינור למטה. הסוג השלישי עשוי להיות פחות מסובך לאופן העלייה או לאופן הירידה מהאופניים החשמליות, אבל סינרגיה של הבטרייה של האופניים החשמליים במסגרת, למשל, מעניק הגנה מרבית מפני מהמורות, והמון בני אדם סבורים שהוא יותר אסתטי. מתקינים אותה על גבי הצינור התחתון והמשולב במסגרת מיטיבים עם הטיפול, לעומת בטרייה שמתקינים על גבי המתלה, וזאת בשל המשקל שנשמר מרכזי ונמוך. הסוג הראשון ממש סביר בשביל סוללה יותר קלה של אופניים חשמליות עמוסות, שמתעתדים לרכוב עליהן בצורה יותר עדינה. ברכיבה עם עומס כבד, המשקל העודף שלמעלה ומאחורי האופניים החשמליות עשוי להתחיל להשפיע על הרכיבה. מאידך, הבטרייה מהסוג הזה נמצאת במספר ניכר של אופניים חשמליות מאוד איכותיים, ולא לריק. ונסיים עם הסוג השני, שנחשב עדיין לשכיח ביותר, אבל יש נטייה להחליף אותו כיום עם הזמן בבטרייה של אופניים חשמליות שמשולבות במסגרת.

מתי צריך בטרייה לאופניים חשמליות קטנה?

באופן גורף נגיד, כי יש להחליף בטרייה לאופניים חשמליות בגדולה יותר כאשר אפשר לעשות זאת, משום שהמובן של פעולה זאת מתקשר לחיים הרבה יותר קלים לבטרייה של האופניים החשמליות, משמע הרבה פחות מחזורי טעינה, וכן יותר טווחי טעינה.

אולי יעניין אותך גם