0542097572

סוללה לאופניים חשמליים שאף אחד לא יכול להסתדר בלעדיה

למרות שהקיום הבלתי מעורער של רכב חשמלי עדיין בחיתוליו, נראה כי סוללה לאופניים חשמליים יכולה להיות הכי יקרה או גדולה שתמצאו כיום. במידה ויש לכם אופניים חשמליים, או שהנכם מתעתדים לרכוש אותם בקרוב, קבלו מאתנו טיפים מאוד שווים, שיסייעו לכם לבחור את הסוללה לאופניים חשמליים הכי מתאימה, לחסוך לכם בהוצאות כספיות במשך התהליך, ואף להאריך את אורך חיי הסוללה של האופניים החשמליים.
טוב תעשו באם תחליטו לקרוא באופן רציף את המאמר שלפניכם, בלי הפסקות מיותרות, וכך תבינו הכול על – סוללה לאופניים חשמליים שאף אחד לא יכול להסתדר בלעדיה…

מתי צריך סוללה לאופניים חשמליים כפולה?

במידה וחשוב לכם להפיק מרחק מרבי בטעינה אחת של סוללה לאופניים חשמליים, כי אז כדאי שתדעו כי יש סוג של סוללות לאופניים חשמליים כפולות, אשר פשר הדברים שאתם בכלל לא תיאלצו להחליף אותן.
סוג זה של סוללות לאופניים חשמליים מעניק קיבולת אדירה, שדי בה על מנת לרכב במשך כל היום בהגדרות רגילות של הספק גבוהות, בעודו שואב חשמל באופן אוטומטי משתי סוללות באותו הקצב, שזאת הדרך הכי מושלמת להקל על חיי הסוללות לאופניים חשמליים.

איך לשמור סוללה לאופניים חשמליים?

קיימות כל מיני דרכים בסיסיים, אבל מאוד חשובים, שנועדו לשמור על חיי סוללה לאופניים חשמליים במצב מצוין, ואלו הם כלהלן –
  • לסוללות של אופניים חשמליים יש טמפרטורת פעולה אידיאלית מסביב טמפרטורת החדר. ולכן, עליכם לטעון את הסוללות הללו בתוך הבית במזג אוויר קריר ביותר, וכן לשמור אותן בתוך הבית עד הרגע האחרון, וזאת על מנת לשמור על חום התאים. תשאירו את הסוללה של האופניים החשמליים בתוך הבית במזג אוויר קר יותר ואף תימנעו מלאחסן אותה באור שמש באופן ישיר.
  • במידה והנכם רוכבים על אופניים חשמליים כל השנה ולפעמים אתם רוכבים עליהם בטמפרטורות מתחת לאפס, יתכן שכדאי לכם לרכוש כיסוי לסוללה של האופניים החשמליים.
  • כל הסוללות של האופניים החשמליים ייפגעו במידה ותטענו אותן יותר מדי זמן, או שהן יתפרקו יתר על המידה. תעשו שימוש במטען המתאים ביותר בשביל הסוללה של האופניים החשמליים, בפרט ואף פעם לא השתמשתם במטען שכזה. במידה והנכם עומדים לרכוש אופניים חשמליים באיכות מעולה מראש, מירב הסיכויים שמערכת ניהול הסוללה תהיה מהימנה למדי, דבר שיסייע לכם למנוע טעינה או פריקה יתר על המידה.
  • אל לכם להשאיר את סוללת האופניים החשמליים מחוברת בתום השגת טעינה מלאה.

מדוע יש להימנע מרכישה של סוללה לאופניים חשמליים זולה מדי?

מכיוון שידוע כי "הזול בסופו של דבר עולה ביוקר" עליכם להימנע, בכל מחיר, מרכישה של סוללה לאופניים חשמליים עם תג מחיר נמוך מדי, מה שבהכרח יעיב על מספר מחזורי הטעינה או חיי הסוללה של האופניים החשמליים שיחזיקו מעמד, וסביר מאוד להניח, כי הסוללה הוגדרה מראש למגבלות של טעינה מופרכת שעשויה להביא לכדי כשל בטרם עת של הסוללה לאופניים חשמליים בתל אביב.

מדוע להימנע מאחסון של סוללה לאופניים חשמליים ליתיום יון?

כדאי שתימנעו, ככל שניתן, מאחסון סוללה לאופניים חשמליים ליתיום יון משום שהיא נוטה להתכלות לאט למדי, אך באופן בטוח לטווח הארוך, אף במידה ומשתמשים בה, ואף במידה ולאו. במידה והנכם מעוניינים לאחסן אותה לזמן של כמה חודשים, עליכם לבחון מה הוא מצב הפרוק הכי מומלץ לדברי היצרן לשם אחסון שלה.

מה צריך לדעת על היסודות של סוללה לאופניים חשמליים?

קודם כל, עליכם לדעת על כל היסודות של סוללה לאופניים חשמליים, ובשלב הבא פשוט לקבוע מה הצרכים שלכם, וכן מה הנכם עשויים להרשות לעצמכם, משום שבוודאי לא תהיו מעוניינים להיקלע לתרחיש בעייתי שבו תהיו רחוקים מביתכם ולפתע הסוללה של האופניים החשמליים תשבוק חיים.
 
מתי צריך סוללה לאופניים חשמליים כפולה?

אולי יעניין אותך גם