0542097572

קורקינט חשמלי – כי הסביבה חשובה לנו

התחום הכי בוער, אשר בהכרח משפיע על האקלים, הוא התחממות כדור הארץ. הדבר נובע בעיקר כתוצאה משריפת דלק מאובנים, וחייבים לצמצם את השימוש בדלק, כמו למשל – פחם או גז.
בני האדם, מן הישוב, נוטים לסבור כי אין להם יותר מדי מה לעשות בעניין הזה, אך זאת היא תפיסה שגויה. המאמץ המשותף עשוי להיות אדיר כשכולם נרתמים למשימה.
היתכנות אחת לאמצעי תחבורה הינה רכיבה על קורקינט חשמלי. מדובר אודות סוג של רכיבה ירוקה, לכל דבר ועניין, והרבה מעבר לזה.
אנו דורשים ממכם לגלות עניין בכתוב פה, ולהמשיך את הקריאה מההתחלה ועד הסוף, ולגלות עוד עובדות חדשות על קורקינט חשמלי…

מה ההשפעות של קורקינט חשמלי על הסביבה?

המון ערים במדינת ישראל סובלות מזיהום סביבתי, מה שגורם לתושבי העיר לסבול מבעיות נשימה. הדבר בהכרח מגדיל את הכמות של אוהדי קורקינט חשמלי, בפרט בקרב בני אדם שגרים במקומות עירוניים עמוסים, שיש בהם זיהום כמו ערפיח. כל בר דעת כבר השכיל להבין כיום, כי הקורקינט החשמלי מייצר אפס פליטות, והוא בכלל לא מזהם את האוויר. מה שמגדיר את התקופה שלנו בא לידי ביטוי בסיפור הגיאופוליטי שמתבטא בשינויי אקלים. כאשר נודעת התקדמות ניכרת בחיפוש הקולקטיבי אחרי דרכי תחבורה יותר ידידותיות לסביבה והפחתה בפליטות מזהמים. לפיכך, רכיבה בקורקינט חשמלי מסתמנת כמעולה, בעוד הוא פולט אפס פליטות מזהמים, לעומת מכוניות סטנדרטיות או אופנועים. הרכיבה בקורקינט חשמלי מסייעת לסביבה, לעומת הנהיגה בלי רכב מונע דיזל או מונע בנזין. מכיוון שהקורקינט החשמלי מונע באמצעות רק חשמל, הוא לא מייצר פליטת מזהמים בכלל. פשר הדברים הינו שבעת הרכיבה על הקורקינט החשמלי אתם מייצרים כלום פליטות, תוך כדי הטענה של הקורקינט החשמלי באנרגיות שהן הרבה יותר ניטראליות מאשר דיזל או בנזין. לעומת כלי רכב ממוצע אשר פולט שש מאות וחמישים גרמים של 2CO, הפליטות המזהמות מקורקינט חשמלי שעליו רוכבים באותו המרחק נאמד כשישים וחמישה גרמים, וכן כמאתיים גרמים, מה שמסייע בהגברה לכיוון אוויר יותר איכותי.
כאמור לעיל, קורקינט חשמלי לא פולט פליטות מזהמות, ועושה שימוש רק בכמות מועטה של חשמל, דבר שבהכרח תומך בשיפור איכות האוויר באזור. מה שנחשב כמאוד אפקטיבי בשבילכם וכן בשביל האדמה, ובשביל כל מי שסובל מבעיות בנשימה, לרבות חולי אסטמה, שקשה לה להם לנשום בסביבה עם אוויר רעיל, שנפלט ממכוניות מונעות דיזל או בנזין. ונסכם מתוך התובנה, כי הקורקינט החשמלי מזהם את הסביבה בשיעור של עשירית לעומת מכוניות רגילות, כך שהכיוון הכללי הוא בהחלט חיובי.

האם קורקינט חשמלי חף מרעשים?

השליטה ברעשים שמייצרות המכוניות שבכבישים, במרבית הערים, משום שהיא בהכרח משפיעה על תנאי השטח, הווה אומר – לא רק על הנוהגים בכלי הרכב, כי אם על האנשים שנמצאים בסמיכות למקום, מקורה בחקיקה.
חרף העובדה שלאורה לרכבים לא קיימת יותר מדי שליטה חקיקתית על רעשים פנימיים, כוח שכזה נמצא כמאוד חיוני, וזאת משום שרמות רעש גבוהות בהכרח יעייפו ויעוררו אנטגוניזם בקרב נהגים ונוסעים בכבישים.
לטייל ברחבי העיר ולהישאר דוממים לא הולכים ביחד. כאשר נוהגים במכוניות, המנוע הוא הגורם לרעשים בעיקר, כאשר בידודו עשוי להפחית את ההשפעות ההרסניות של הרעשים שיוצאים ממנו, מה שמשיגים באמצעות הגדרה של יחידת המנוע לתושבת עמידה, והדבר מקשה על בידוד לגמרי.
פה בדיוק נכנס לתמונה קורקינט חשמלי, שמתאפיין בטכנולוגיה מעולה שחפה מכל רעשים.
בעוד מרבית כלי התחבורה מתהדרים בהמון רעשים, כמו למשל – רכבת, כלי רכב, אוטובוס או אופנוע, הקורקינט החשמלי ממש לא.
לפיכך, מצב תחבורה שקט יותר מהווה את הדרך הבטוחה והמהירה להגיע ממקום מסוים אל מקום היעד מבלי להחריש את האוזניים שלכם.
שמירה על הסביבה עם קורקינטים חשמליים

אולי יעניין אותך גם