0542097572

קורקינט חשמלי – מה לו ולמחזור

בעוד קורקינט חשמלי הרבה יותר קל מכל כלי רכב אחר, אין כל ספק כי הוא ניכר ברווח סביבתי באופן ניכר. כל רכב, לרבות קורקינטים חשמליים חייבים לשאת את המשקל שלכם, כמו גם את המסגרת שעוטפת אותם.
הרכיבה על הקורקינט החשמלי ידועה כנוחה, ידידותית לסביבה, ומשפיעה לטובה על מצב הרוח הכללי שלכם.
אנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, אל תסתפקו בלקרוא את הכותרות בלבד של המאמר הנ"ל, כי אם תמשיכו לקרוא אותו למן ראשיתו ועד לתומו, וכך תגלו עולם ומלואו על כל מה שקשור לעולם המופלא של קורקינט חשמלי…

האם יש חלקים בקורקינט חשמלי שאפשר למחזר? 

באופן כללי, ניתן לומר בוודאות, כי המתכת שמלווה כל קורקינט חשמלי עשויה בפרט מגדלי פלדה מאוד קטנים, מה שמאפשר למחזר אותם.
מאידך, עלינו לציין, כי לא כל אלמנט שנמצא בקורקינט החשמלי אפשר באמת לעשות בו שימוש חוזר. כדאי שלא תבחרו בקורקינט חשמלי שיש בו אלמנטים מפלסטיק, כמו למשל – סיבים של פחמן, וזאת בשל העובדה שלא ניתן להשתמש בהם שוב ולחדש אותם, כפי שאפשר לעשות עם אלומיניום, וכמעט בלתי ניתן למחזר אותם.
בעוד הסוללות מהוות חלק אינטגרלי וחיוניים מהעידן המודרני, הם מספקות המון אנרגיות לכדור הארץ בפורמט קטן ושל ניידות.
אך המגרעת הכי בולטת של הסוללה שמוטמעת בקורקינט החשמלי, לרבות חומצה עופרת וניקל קדמיום, באה לידי ביטוי בכך שהיא מתרוקנת לאלתר ואז בעצם משליכים אותה לפח. היצרנים של הקורקינט החשמלי מפנים לכיוון של אלטרנטיבה, שלאורה סוללת הליתיום יון על מנת להפחית את קצב ההשלכה.
זאת הסיבה שפחות פסולת מהמפעלים תושלך במקווי מים ובשל זאת מופחתים הסיכויים לחלות בכל מיני מחלות כתוצאה מצריכה של מים מלוכלכים.

האם קורקינט חשמלי צורך פחות אנרגיות? 

ברור מאליו, כי קורקינט חשמלי צורך הרבה פחות אנרגיות, בעוד אופטימיזציה של תוחלת החיים שלהם הינה מעבר להפיכה של החיים שלכם להרבה יותר נוחים.
בדיוק כמו שאר המוצרים, אף הגישה של הפקת המקסימום מהקורקינט החשמלי מיטיבה עם המצב של כדור הארץ בהיבט של העלויות מהסביבה הרבות שמלוות את תהליכי הייצור. בעת רכישה של הקורקינט החשמלי, הנכם מתקרבים יותר ויותר להשגת האושר הפנימי שלכם. 

האם רכיבה על קורקינט חשמלי משפרת בהכרח את שיווי המשקל שלכם?

הקורקינט החשמלי מלווה במנוע חזק למדי, באופן הזה שמייתר את הצורך להפעיל המון אנרגיות, או לחלופין להזיע, על מנת לשמר אותו בתנועה קבועה.
כאשר רכיבה על קורקינט חשמלי לא כרוכה בפעילות כל שהיא של קרדיווסקולריות אינטנסיבית, עדיין כל מיני חלקי גוף שלכם בתנועה בעת הרכיבה.
כמו כן, הרכיבה על הקורקינט החשמלי תחייב אתכם בייצוב עצמי תוך כדי ניווט בדרכים, עקלקלות ככל שיהיו. הרכיבה על הקורקינט החשמלי בהכרח מתפעלת את שיווי המשקל שלכם, כאשר האיזון הכללי שלכם ישתפר פלאים ותציגו הישגים מאוד מרשימים.
לעומת סיבולת או כוח, שיווי המשקל שלכם מהווה אלמנט מסוים של כושר גופני שלפעמים לא מספיק מכירים בחשיבות שלו. ברם, איזון מרכיבה על הקורקינט החשמלי מצטיין בסגולות בריאותיות, כמו למשל – הפחתה של כאבים, הגברת המודעות לגוף שלכם, חיזוק הליבה, שיפור מתמיד של הביצועים האתלטיים שלכם, פחות סיכונים לנפילות או לפציעות, וכיוצא בזאת.

האם באמצעות רכיבה על קורקינט חשמלי באמת תשרפו קלוריות?

חרף העובדה שלאורה רכיבה על קורקינט חשמלי לא מהווה באמת סוג של אימון בעצימות גבוהה, הנכם עדיין מסוגלים לשרוף הרבה קלוריות.
עמידה במשך הרכיבה על הקורקינט החשמלי תסייע לכם בשריפת קלוריות הרבה יותר מאשר ישיבה בתחבורה הציבורית או ברכב פרטי.
כמו כן, תהיו חייבים, בעת הרכיבה על הקורקינט החשמלי, להפעיל כמה קבוצות שרירים על מנת להישאר זקופים. בשל העובדה שרכיבה על הקורקינט החשמלי כרוכה בהנאה צרופה, שריפת הקלוריות ברכיבה הינה בונוס נוסף. ברכיבה באופן קבוע על הקורקינט החשמלי, הנכם אף מסוגלים לתמוך בשמירה על משקל הגוף שלכם, וכן לרדת כמה קילוגרמים. 

קורקינט חשמלי והתרומה שלו למחזור

אולי יעניין אותך גם