0542097572

עד כמה משתלם לבחור תלת אופן חשמלי

עם יד על הלב, המון בני אדם מעוניינים לנהל אורח חיים בריא ואקטיבי, ועל מנת ליישם זאת הלכה למעשה, הנכם אמורים להיות יותר פעילים במובן הפיסי של המלה. רכיבה על גבי תלת אופן חשמלי באופן קבוע עשויה להוות את אחת מן הדרכים המובחרות בהפחתה של הסיכונים לסבול מבעיות בריאותיות שמתכתבות עם אורח חיים קבוע בישיבה. מדובר אודות פעילות גופנית בריאה וטובה, עם השפעה מועטה, שממנה עשויים בני האדם ממש ליהנות, ולא משנה בני כמה הם.
רכיבה על תלת האופן החשמלי למקום העבודה או לחנות המקומית מהווה את אחת מן הדרכים הכי קלות לבצע סינרגיה של פעילות גופנית על בסיס יום יומי, בהמשך להתכתבות מוצלחת עם לוח הזמנים העמוס שלכם, וליהנות משפע של מעלות, כגון – יציבות או נשיאת מטען קל, שאי אפשר למצוא באופניים מסורתיים.
אנו מבקשים ממכם, בכל דרך שהיא, אל תקראו דקה ותפסיקו, כי אם תשקיעו כמה דקות טובות של קריאה רציפה של דברינו אלו, וכך תשכילו להבין – עד כמה משתלם לבחור תלת אופן חשמלי?

האם רכישת תלת אופן חשמלי משתלמת?

באופן כללי, ניתן לומר, כי תלת אופן חשמלי או אופניים חשמליים לא מסווגים בתור כלי רכב מנועי, ובשל כך, במרבית מן המצבים לא נדרש כל רישיון נהיגה או הפעלה, כמו גם ביטוח כזה או אחר. במקביל לעלייה המטאורית של מחירי הנפט, נהיגה בכלי רכב רגיל עשויה לנגוס בנתח רב של הוצאות כספיות לא מבוטלות, בעוד הרכיבה על תלת האופן החשמלי, שיש בו מנוע וסוללות, הרבה יותר משתלמת.
תג המחיר שייגבה ממכם על הטענת המצבר של תלת האופן החשמלי משתנה על פי כמה גורמים, כמו למשל – תדירות מחודשת של הטעינה, גודל הבטרייה, סוג או איכות המטען.
מה שבטוח שההוצאה הכספית על כך בטלה בשישים, והופכת את הרכיבה על תלת האופן החשמלי לשיטת נסיעה חלופית במחיר שמשתלם, בפרט בתור רכב שני.
רכיבה על תלת האופן החשמלי מחייבת אתכם להצטייד בציוד בטיחותי, שלרוב לא תזדקקו לו בזמן נהיגה של רכב מסורתי, כמו לדוגמא – מספר כלי עבודה, קסדה, משאבת צמיגים, מנעול טוב, או צמיג נוסף ורזרבי, וכיוצא בזאת.
אומנם לא מדובר אודות הוצאות כספיות גבוהות מדי, אבל בכל זאת צריך להביא הכול בחשבון. מבחינת הסוללות, הן מהוות את אחד מן המרכיבים הכי חשובים של כל תלת אופן חשמלי ותג המחיר שלהם לא נמוך במיוחד, בעוד סוללת ליתיום יון יכולה להחזיק לכם מעמד לסך של בין שבע מאות טעינות לבין שמונה מאות טעינות, לפני הירידה בתפוקה שלהן. אין הדבר מעיד בהכרח על כך שהסוללה  מאבדת את היכולת שלה להחזיק טעינה, כי אם רק שירידה כל שהיא תוכח בקיבולת או בביצועים. ונסיים עם הידיעה, כי עליכם לשקול ברצינות לבטח את תלת האופן החשמלי שרכשתם מבעוד מועד.
כיסוי ביטוחי טוב בגין הסבת נזק או בגין גניבה משמעותו שלא תישאו בכל חבות של הוצאה כספית במידה ודבר מה רע יקרה לתלת האופן החשמלי שלכם.

האם רכיבה על תלת אופן חשמלי תומכת בסביבה נקייה יותר?

נראה כי בשנים האחרונות יותר ויותר בני אדם מודעים להשפעה הסביבתית של מכוניות על פני הפלנטה, ואם גם אתם כאלו, כי אז רכיבה על תלת אופן חשמלי מהווה את אחד הפתרונות שקיימים במציאות העכשווית, על מנת להפחית את ההשפעה השלילית על הסביבה, וליהנות מתמיכה מסביבה נקייה יותר. תלת האופן החשמלי עוזר לדוושות שמונעות על ידי סוללת ליתיום יון, שמחזיקות מעמד בין שעתיים לבין ארבע שעות, ומסוגלות לכסות טווח רכיבה של בין חמישים קילומטר לבין שבעים קילומטר תוך כדי טעינה אחת בלבד.
האם רכישת תלת אופן חשמלי משתלמת?

אולי יעניין אותך גם