האם המחיר של קורקינט חשמלי ייאלץ אתכם לשבור קופת חיסכון

בעוד רכיבה על קורקינט חשמלי נחשבת לאחד מאמצעי התחבורה הכי חסכוניים שיש במציאות העכשווית, התמחור פר קילומטר ממש משתלם, ואין כלי תחבורה אחר אשר יביס זאת. אומנם כאשר חושבים על קורקינט חשמלי מחיר, מבחינת ההוצאה הכספית הראשונית, גבוה למדי, תלוי את מי שואלים, בהמשך הדרך המחיר בוודאי יחזיר את עצמו.
באופן עקרוני המחיר של הקורקינט החשמלי נאמד בכמה אלפי ₪, כהוצאה כספית ראשונית. כאשר ההוצאה הכספית על רכישתו מתרחשת רק בהתחלה, ואחר כך אין כמעט הוצאות כספיות לאחזקתו, חוץ ממצבים של בלאי ברור מאליו. המחיר של טעינת הקורקינט החשמלי נמוך עד כדי גיחוך, שזה כמעט אפסי.

מוטב תעשו באם תקראו בריכוז עד לסוף המאמר הזה, ותבינו בעצמכם האם קורקינט חשמלי מחיר ייאלץ אתכם באמת לשבור קופת חיסכון?

האם מבחינת קורקינט חשמלי מחיר כדאי לרכוש או לשכור  אותו?

לפני כארבע שנים החלה תופעה במרבית הערים הגדולות של אפשרות השכרה של קורקינט חשמלי לתקופה קצרה, שמצאה חן בעיני אנשים רבים, משום שלא חייבים כבר לרכוש אותו או להטעין את הסוללה או למצוא מקום לאחסון שלו, פשוט לעלות ולרכב עליו מידית, לרדת ממנו ולהמשיך בעיסוקים שלכם.
קורקינט חשמלי מחיר להשכרה נאמד בחמישים אגורות לדקה, פלוס חמישה ₪ עבור כל רכיבה.
אומנם זה נשמע מפתה למדי, אך במידה ותחשבו את העלויות, תבינו כי גם אם תשתמשו בו מעט, לרבות ארבע רכיבות במשך השבוע, במהלך כרבע שעה, תוך שלוש שנים תישאו בהוצאה כספית של כשבעת אלפים וחמש מאות ₪. לעומת זאת, באם תרכשו קורקינט חשמלי תשלמו בעצם בין  אלפיים וחמש מאות ₪ לבין שלושת אלפים ₪, וכולל ההוצאות הכספיות בגין תחזוקה או הטענות, נראה כי לרכוש אותו הרבה יותר משתלם.

מה המחיר ממוצע של קורקינט חשמלי ?

למרות מה שנכתב בפסקה הקודמת, על טווח המחירים, זה בהחלט קשור לסוג של הקורקינט החשמלי שתבחרו, כאשר תוכלו למצוא ממוצע של קורקינט חשמלי מחיר שמתחיל בין אלף ומאתיים ₪ ועד אלף ארבע מאות ₪, ויכול להגיע אף למחיר שבין ששת אלפים ₪ לבין המחיר של ששת אלפים וחמש מאות ₪.
באם תעשו סקר שוק מקדים, ותתאמצו קצת, תוכלו למצוא גם קורקינט חשמלי עם תג מחיר הרבה יותר נמוך, של מספר מאות ₪, שמתאימים יותר לילדים קטנים, תוך כדי הגבלת המהירות לכיוון של שניים עשר קילומטר לשעה רק. כמו כל מוצר שקונים, ככל שהקורקינט החשמלי יותר איכותי, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר, למרות שאם נחזור להמלצה הקודמת שלנו, רכישת קורקינט חשמלי בטווח המחירים של בין אלפיים וחמש מאות ₪ לבין שלושת אלפים ₪ בהחלט יכולה לספק אתכם ואת זה תוכלו לקבל אצלנו בחנות האופניים בתל אביב, בעוד אפשר למצוא דגמים ממש טובים, עם רמת בטיחות גבוהה.

כיצד משפיעה בחירת הסוללה על מחיר קורקינט חשמלי ?

באופן כללי, ניתן להגיד בוודאות, כי הסוללה של הקורקינטים החשמליים מסוגלת להגיע עד לכדי מאתיים וחמישים וואט, בעוד שלצד הגלגלים, שיש להם השפעה ניכרת ביותר על איכות הרכיבה על הקורקינט החשמלי, הסוללה בהחלט קובעת ומשפיעה על הביצועים של הרכיבה.
במידה ואתם עושים שימוש בקורקינט החשמלי על בסיס קבוע ובאופן יום יומי, כדאי שתרכשו קורקינט חשמלי עם סוללה שמאופיינת בהספק גבוה למדי.
באם הנכם מעוניינים בביצועים מוצלחים למעבר בין כל מיני מהירויות, ובכל אופן עד עשרים וחמישה קילומטרים לשעה, כדאי לכם להתאבזר בסוללה עם מתח גבוה של ארבעים ושמונה וולט. בוודאי ברור לכם כי ככל שההספק של הסוללה גבוה יותר, כמו גם גבוה המתח שלה, כי אז קורקינט חשמלי מחיר יהיה רב יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלחו הודעה
אופני דניאל
דניאל זמין לשירותכם