0542097572

אופניים חשמליים מחיר על מה בכלל מדובר

העלייה של קיום בלתי מעורער של אופניים חשמליים באופן מטורף, שבין היתר, ייאמר לזכותם הוספת המנוע לכוח הדיווש. לא משנה באם אתם בתחילת הדרך שלכם ברכיבה על אופניים חשמליים, או שאתם כבר וותיקים בענף זה, קיימות המון סיבות שיגרמו לכם לנסות לרכב עליהם, כמו למשל – מעלות סביבתיות או כספיות, או לחלופין כושר גופני והן בריאות איתנה. אנו חושבים שאתם פשוט חייבים ליהנות מקריאה של המאמר הנ"ל, למן ראשיתו ועד לתומו, וכך תמצאו את התשובות הכי מתאימות לשאלה – אופניים חשמליים מחיר – על מה בכלל מדובר?

האם אופניים חשמליים מציעים לכם בריאות נפשית טובה יותר?

כל צורה של רכיבה על אופניים חשמליים, ולמעשה כל היבט של פעילות גופנית, נושא בחובו כמה מעלות ענקיים לבריאות הנפשית שלכם, שבאה לידי ביטוי להגדלת האושר שלכם, או להפחתה של מתחים ושל חרדות, משמע שפעילות גופנית שכזאת הרבה יותר טובה מאימונים בחדר כושר, לצורך העניין. אף שנת הלילה שלכם תהיה הרבה יותר טובה, בשל כך שהחרדות שלכם יופחתו, במקביל לשאיפת אוויר צח ופעילות גופנית במיטבה.

מה כדאי שתדעו על מחיר אופניים חשמליים?

רכיבה על אופניים חשמליים לרוב הרבה יותר ירוקה, מהירה או נוחה לעומת נהיגה ברכב או נסיעה בתחבורה ציבורית. לרכיבה על אופניים חשמליים באורכים קצרים עד בינוניים יש יותר אפקטיביות וכן אופניים חשמליים מחיר הרבה פחות יקרים מאשר נהיגה בכלי רכב רגילים.
אין היטלי מסים על אופניים חשמליים על מנת לרכב עליהם, חרף העובדה שממש לא צריך לבטל את הרעיון של רכישת ביטוח עבורם, מה שיתברר כהרבה יותר זול מאשר רכישת ביטוח לכלי רכב מסורתיים.
אף העלות לקילומטר הרבה יותר קטנה באופן יחסי לכלי רכב רגילים  ולנסיעה עירונית, כאשר האופניים החשמליים בדרך כלל יותר מהירים, ידידותיים לסביבה ואינם מזהמים. במידה והנכם רוצים להגיע לעמדות טעינה, האופניים החשמליים יכולים להביא אתכם אליהן לאלתר, ולא תטריחו את עצמכם לשלם בעבור מקום חנייה.
המחיר של נסיעה באופניים חשמליים הרבה יותר זול אף בהשוואה לנסיעה בתחבורה ציבורית.

מה מחיר אופניים חשמליים באופן כללי?

הממוצע של אופניים חשמליים מחיר באופן כללי נע בין שלושת אלפים וחמש מאות ₪, לבין שמונת אלפים וחמש מאות ₪. משמע, האופניים החשמליים הזולים יותר מגיעים על בטרייה בת כעשרה אמפרים וארבעים ושמונה וולט\ ללא כל שיכוך מלא וביחד עם גלגלים סטנדרטיים.
ואילו אופניים חשמליים פרימיום מגיעים עם שיכוך מלא, בטריות עם הספק בן שישה עשרה עד עשרים אמפרים, וכמובן שתג המחיר שלהם גבוה למדי.

כיצד הסוללות משפיעות על מחיר אופניים חשמליים?

רוב דגמי האופניים החשמליים כיום מגיעים כבר מאובזרים עם בטרייה בת ארבעים ושמונה וולט, כאשר אפשרי בכל זאת למצוא כל מיני דגמים של אופניים חשמליים שמגיעים עם בטרייה בת שלושים ושישה וולט, וגם דגמי אופניים חשמליים יותר קטנים, שמאופיינים בבטרייה בת עשרים וארבעה וולט, כאשר הרוב השולט הוא סוללה עם ארבעים ושמונה וולט.
הדבר שבפרט משפיע על אופניים חשמליים מחיר בהיבט של הבטרייה קשור בהכרח להספק שמודדים בהתאם לאמפר / שעה, כאשר מרבית הבטריות במציאות העכשוויות בממוצע בין עשרה אמפרים לבין עשרים ואחד אמפרים.
ביכולתו של האמפר להשפיע על טווח הנסיעה של האופניים החשמליים ויש לו מקום של כבוד בקנייתם. כשאופניים חשמליים שמתהדרים בעשרה אמפרים מסוגלים להגיע לכשלושים קילומטר בלי הטענה, יש כאלו עם עשרים אמפרים שגומעים בלי כל בעיה מרחק כפול.

אולי יעניין אותך גם